4 Kasım 2013 Pazartesi

makyajkelebegi saatini yarat etkinliği


Doğum Günü Hediyesi

Doğum Günü Hediyesi karşınızdaki insana verdiğiniz değeri gösteren, en anlamlı hediyelerden biridir. Ona çok pahalı bir hediye almanız gerekmez. Karşınızdaki insanın tek beklentisi şaşırmak ve aldığı hediyenin orjinal olmasıdır. Hediyeye emek verildiğini ilk bakışta anlamalıdır. İşte bütün bunları düşünerek, baştan sonra kendi tasarımınız olan bir kol saati bütün tariflere uymaktadır. Tasarımı tamamen size olan, saat içinde, onun en sevdiği bir fotoğraf veya resimli kol saati onu hiç olmadığı kadar mutlu yapacaktır.

hediye
 
 

Makyaj Kelebeği Hediye Çekilişi : Kendi Saatinizi Tasarlayın


     KENDİNİZE ÖZEL BİR SAAT FİKRİ GÜZEL DEĞİL Mİ ?

Saatini Yarat Com ile kasasından iç dizaynına kadar kendinize ya da sevdiğinize özel saati dakikalar içinde tasarlayabilirsiniz.


Arka plan olarak kendi seçtiğiniz bir fotoğrafı yükleyebileceğiniz gibi hazır tasarımlardan seçim yapabilir,ayrıca saatiniz içine yazı ekleyebilirsiniz.
Ben siteyi çok beğendim.Özellikle özel günlerde hediye arayışlarına son verecek hoş bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

Ben örnek bir kaç saat tasarladım bile...






Saatini Yarat com ile ortak düzenlediğimiz çekilişle 1 kişi fiyat limiti olmadan kendi tasarladığı saatin sahibi olacak.




Her hakkı Saklıdır. © 2008-2013 SAATİNİ YARAT SAATÇİLİK BİLİŞİM TİC. LTD. ŞTİ. Gösterilen Saatiniyarat markası ve logosu Saatiniyarat Ltd'nin tescilli markasıdır.

Hiç yorum yok: