3 Kasım 2013 Pazar

SARGİTA DER Kİ; İLK ÇEKİLİŞ ZAMANI !!!

Hepinize merhabalar!
Bildiğiniz gibi bloguma yazmaya başladığım ilk günden beri 50 kişi olduğumuzda ilk çekilişimi yapacağım diye söz vermiştim.
Bugün itibariyle 50 kişi olduk :)
Bu demek oluyor ki; işte şimdi İLK ÇEKİLİŞ ZAMANI !!!

İşte tek tek kendi elceğizlerimle seçtiğim hediyeleriniz!


Hediyelerinizi 3 ayrı paket şeklinde ayırdım. Böylece 3 ayrı kazananımız olacak.

1. Paket: 

Paket İçeriği :  
She is miss Böğürtlen özlü Duş Jeli 
Garnier Gün Batımı Renkleri Serisinin en tatlı rengi 8.04 Romantik Bakır.
Alix Avien Quick Dry Hıızlı Oje kurutucu
Essence 19 numara far. Çok tatlı bir leylak tonu..
Golden Rose Rich Color 37 numara. Kalın fırçalı olduğundan uygulaması pek kolay olan tatlı bir turuncu..
Kelebek kolye ucu..
Elseve Extraordinary Oil Tester.

2. Paket;

2. Paket içeriği :
She is miss Mango özlü El Kremi - Çok tatlı kokuyor. Body Shop'un mangolu kremiyle aynı koku .
Yine Garnier'in en tatlı bakır rengi 8.04 Romantik Bakır
Magicare Professional 125 ml Hair Care Serum. Saçlarınızı yıkadıktan sonra fındık büyüklüğünde uyguluyorsunuz saçınızı yumuşacık yapıyor ve  parlak bir görünüm sağlıyor. Saç kırıklarını onarması da diğer artısı.
Essence 62 numara far. Essence standında gördüğüm an bu benim hediyem olmalı dedim, çok tatlı bir sarı. :)
Golden Rose Rich Color 40 numara oje. Fotoğrafta biraz turuncumsu çıkmış ancak kendisi parıltılı bir pembe efenim :)
Ve son olarak siyah elbiselerinizle çok yakışacak olan kalp kolye..

3. Paket;

 3. Paket İçeriği:
Schwarzkopf Gliss Color Protect Shampoo
She is miss Mango Özlü Duş Jeli - Kremi kadar tatlı kokuyor.
Garnier BB Krem Orta Ton.  Çok merak edilen ürünlerden biri, umarım aklı kalan birine gider :)
Claire's mavi tüylü zincir küpe. - Siyahı bende var, kimisi tüylü küpelerin devri kapandı dese de bana göre hiç de öyle değil, asıl halka küpelerin devri kapandı! 
Golden Rose Rich Color 49 numara oje. Mavi ojeden asla vazgeçemem, bu da benim izleyicilerimin olmalı dedim ve aldım..
Elseve Extraordinary Oil Tester.

Hediyelerimin hepsi benim tarafımdan satın alınmış olunup (testerlar hariç) hiç kullanılmamış ürünlerdir. 
Kargo bedeli bana aittir.
Yurt dışındaki izleyicilerime ne yazık ki gönderim yapamayacağım çünkü gördüğünüz üzere paketlerim krem ve şampuan gibi ağırlık yapacak ürünler içermekte.

GELELİM ŞARTLARA
http://sargitaderki.blogspot.com/2013/10/sargita-der-ki-ilk-cekilis-zamani.html?spref=fbhttp://sargitaderki.blogspot.com

Hiç yorum yok: