17 Eylül 2013 Salı

Bir güzel insan: İlknur AKPINAR

İlknur AKPINAR kimdir? Ben Kimim ne yaparım ? Aklıma düşeni yazar, gördüğüm kareyi ölümsüzleştirmek isterim. Kulağıma takılı kalan müziği dinler, okuduğum kitaplardan küçük notlar alarak etrafa yapıştırmayı seven, hala öğrenci ruhundan çıkamamış çalışan bir işçiyim, emektar olma yolunda adayım ama daha çok gencim :).. Yazmayı en az ailemi sevdiğim kadar seviyorum şiirleri de öyle şiirde kaybolup kendimi aşkta buluyorum. Yudum yudum içerken çayımı deniz kenarını düşlüyorum, karşımda istanbul'um ve bir yudum çay eşliğinde yüreğimde aşk.. İstanbul denilince kelimelerim susmaz benim, buram buram aşk kokarken bu şehir bende büyüsüne kapılıveriririm işte. Birazcık sakin, birazcık neşeli, okur ve yazar, aşka ve istanbula aşık birisiyim.. Kitap demişken onların arasında kayboluyorum :) ve kendimi o'nun yüreğinde buluyorum aşkın dizeleri ile birlikte.. Kıssadan hisse, Aşka, istanbula, fotoğrafa, müziğe, kitaplara, şairlere, romanlara, hikayelere, öykülere, anılara, bir yudum yaseminli yeşil çaya, bir tutam simide, aşık olan bir benim bu koca şehirde yaşayan.. :)

Yaşamak gerek. almak için değil, bir de vermek için sevmek gerek. vermek için, vermek suretiyle, vere vere... karşılıksız... hep kendini borçlu hissederek..

 

"Ne yapalım yani, bu lanet dünyanın gerçekleri varsa bizim de hayallerimiz var!" diyenlerin sığınabileceği duygu ve düşün dolu bir sevgi limanı:

ilknur--akpinar.blogspot.com

Bu gönül kadınını takipte geç kalmayın :) Ayrıca İlknur Hanımın bizler için güzel bir etkinliği var :

 

 















 

 

Çekilişe davetlisiniz..


Merhabalar..

2. çekilişim de 5 kitap ile  karşınızdayım :)


Kitaplarım ;

İskender Pala : Şah Sultan

İskender Pala : Leyla Mecnun

Can Dündar : Uzaklar

Halim Bahadır : Hey aşk seni hiç aldatmadım.

Mehmet Coşkundeniz : Bana bir aşk borçlusun (cep boy)





Hiç yorum yok: