14 Eylül 2013 Cumartesi

hayalimdekisabun.com

 

Sabunlara olan ilgim çok küçük yaşlarda başladı…
Rahmetli dedem evin sabun ihtiyacını toptan alır ve babaannem sandığına koyardı. 
 

Lavantalar, leylaklar, gardenyalar, yaseminler… evdekiler benim sabun merakımı fark ettikleri için ambalajlarını açmama hiç kızmazlardı. ben de rahat rahat hepsini açıp koklar, hayallere dalardım.

80’ler hızla geçiyordu. o yıllarda markası puro olan bir sabun keşfettim. onda tarif edemediğim başka bir esans vardı. böyle biraz sütlü, biraz vanilyalı sanki… puro sabunlar da iz bırakmadan silindiler raflardan. görüntüsü zihnimde saklanmış olacak ki bundan birkaç yıl evvel bir antikacıda puro sabunlarının afişini gördüm. film geri sardı: 80’ler ve puro sabunun tarifsiz kokusu… hepsi geri geldi sanki. çocukluğuma dair bir hatıra olsun diye hayalimdekisabun.com u ziyaret ettim.
 

Leyla Hanım'ın maharetli ellerinin eseri kokularıyla, şirin ve alımlı özenle hazırlanmış kalıplarda rengarenk sabunlar artık bizlerle. 

 

 

 KELEBEKTOP GÜLGÜL DESENLİ KALP

 

 PONYŞEKERMOR VE PEMBE  ARAJMAN

 

 

 

Banyolarınızda, dolaplarınızda bu şirin koleksiyonlara yer ayırın, hayatınıza renk katın...





 

Hiç yorum yok: