21 Nisan 2013 Pazar

cati-kati.net tanıtımı



Beyler bayanlar dikkat : Çekilişimiz var !!!


Selam sayın okur!
Bir süredir ortalıkta olmadığımdan çoğu kişi yazmayı bıraktığımı düşünüp benden ümidi kesmiş olabilir düşüncesiyle hareket edip, hem geri geldiğimi duyurmak amacıyla hem de yaklaşan yaz aylarına istinaden böyle bir çekiliş yapmaya karar verdim. Biliyorsunuz bir yaza hazırlık yazı dizisi hazırlıyorum bu günlerde, ilk bölümünü de dün paylaştım, dilerseniz buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bu yazı dizisinde bir bölümü de cilt bakımına ayırmayı düşündüğümden aklıma böyle bir paket hazırlamak geldi. Şöyle ki 1 adet çekiliş ve çoktan seçmeli hediyelerimiz mevcut : Şanslı olan arkadaşımız bu paketlerden birini seçecek. Kalan hediyeyi de bir sonraki çekilişte vermeyi düşünüyorum ama söz vermiyorum yine de ne olur ne olmaz belki ben kullanırım. :) Kısacası ya cilt bakım paketini ya da çantayı seçiyorsunuz arkadaşlar.


Çantayı çok bayılarak Koton'dan aldım, çok düşündüm çekilişe katıp katmamayı. Cilt bakım paketindeki ürünlerin çoğu her cilt tipine uygun ama tabii daha çok benim cildime yatkın ürünler. :) Bence sadece bayanlar değil beylerde katılmalı bu çekilişe. Cilt bakım paketinde peelingten ayak kremine her şey mevcut. Ürünlerin çoğunu onlarda kullanabilir veya isterlerse sevdiklerine hediye edebilirler.


Gelelim şartlarımıza;

Hiç yorum yok: