17 Nisan 2013 Çarşamba

FUL ATÖLYE: Ben de çekiliş yapıyorum,duymayan, katılmayan kalm...

FUL ATÖLYE: Ben de çekiliş yapıyorum,duymayan, katılmayan kalm...: Bahar geldi havalar da keyiflenmeye basladi ben de dedim ki bu enerjiyle bir cekilis de ben yapayim. Atayim su ataleti uzerimden soyle.  Ben hediye almayi cok severim, cici cici hediyelerimle iki kisiyi de keyiflendireyim dedim. :)
Iste hediyelerim;

  • Adidas in deodorant ve vucut spreyi.
  • Yaz geliyor olu derilerden kurtulmak icin banyo lifi
  • Tatile cikarken boyutu ile bence kullanisli olacak bir makyaj cantasi
  • Gordugunuz butun deneme boyu urunler ( ee bos makyaj cantasi vermek olmaz dimi)
Hediyelerime bir de alisverisi abartarak aldigim sadece bir yada iki kere kullandigim urunleri de ekledim.
  • Silk& Cashmire markasinin Ari sutu ve propolisli kremi (orjinal boy)
  • Mecit Efendinin sivilce problemi yasayan ciltler icin kremi (orjinal boy)
  • Loreal Matte Morphose kopuk fondeteni; 200 apricot beige (yagli cildim oldugu icin kopuk fondoten almak bir hataymis suruldugunde gorunum cok hos ama benim cildime uyumlu degil neyazik ki.)
  • NYC marka cok renkli allik
  • Yesil kristal taslarla yapilmis kupe ve yuzuk takimi


 





Umarim begenirsiniz seve seve kullanirsiniz.  Katilim kosullarim;

Hiç yorum yok: