21 Nisan 2013 Pazar

makyajtutkusu tanıtımı

[Cekilis!] L'Occitane, Catrice, P2 ve Essence Ürünleri Kazanin!

 

Buyrun bakalim, neler varmis.

Topluca ürünler söyle:
- L'Occitane Kadinlar Günü Sabunu
- Essence Floral Grunge Blush
- Essence Floral Grunge Hair Dye Powder
- P2 Pure Color Lipstick 'Las Vegas Strip'
- P2 Pure Color Lipstick 'Picadilly Circus'
- P2 Sand Style Polish 'Lovesome'
- P2 Color Victim Nail Polish 'Next Exit: Party!'



Aylardir dilimden düsmeyen L'Occitane Almond Shower Oil'u sizlere hediye etmek istiyorum. Bu 35 ml'lik boyu. Aslinda sizlere resimde gördügünüz gibi 75 ml'lik boyunu verecektim, fakat bu fotograflari cektikten sonra cekilis ürünlerini koydugum kutuya eklemek isterken elimden düstü ve patlayarak bütün yere döküldü. Bu yüzden su an elimde olan diger boyu yani 35 ml olanini vermeye karar verdim, cünkü 75 ml boyu ne yazik ki cöpe gitti. Yani dikkat: Fotografta gördügünüz boyu degil, ondan biraz daha kücük boyunu verecegim sizlere. Umarim bu boy sizin bu ürüne asik olmaniza yeter! Kazanan kisinin gercekten begenmesini cok cok isterim! Sabunu son L'Occitane alisverisimde almistim, ama hic kullanmadim ve hazir Almond Showr Oil'u vermisken bunu da pakete ekleyeyim dedim.

Catrice Absolute Nude Eyeshadow Palette'in yazisini yazdigimdan beri bunu cekilisimde vermem icin bir sürü istek geldi, ben de gidip sizlere bir tane aldim. Hazir oradayken bir de en sevdigim likit eyelinerimi da aliverdim sizlere! Eyeliner'a alismak biraz zor, fakat far paletine bayilacaginizdan eminim!

Tabii günlerdir dilimden düsmeyen Essence'in Floral Grunge koleksiyonunu da unutmadim. Sizlere far paletlerinden de alacaktim, fakat bunlari almaya gittigimde standindaki bütün paletler ellenmisti. Ben de size 'bakire' (:P) ürünler vermek istedigim icin onlari bosverdim. Allik ve tabii ki de sac boyama tebesirini aldim! (Not: Floral Grunge koleksiyonu TR'ye gelmiyor.)
Gelelim P2'ye! En sevdigim markalardan biridir kendisi. Color Victim serisinden altin metalik renkte bir oje sectim sizler icin. Digeri ise Sand Style Polish, yani kum gibi bir bitisi olan bir oje, cok tatli bir rengi var, asagida görebilirsiniz.

P2 standina bakip da rujlarini almamak olmazdi. Sizlere 3 tane siradisi ruj renkleri sectim. Nude tonlari tercih etmedim, cünkü nude ruju her marka yapiyor ve zaten nude ruj herkesin kendisi icin ayri bulmasi gereken bir sey, cok da kompleks bir konu acikcasi. Bu yüzden sizlere pembe, fusya, kirmizi, magenta, pink karisimi renkler sectim! Umarim bunlari begenirsiniz! Bunlardan biri de haftalardir durduraksiz kullandigim Mona Lisa Smile.


Son olarak da birkac L'Oreal EverRich sampuan testeri koyuverdim pakete. Su an en sevdigim sampuanim oldugu icin sizin de denemenizi isterim.
Peki katilmak icin ne yapmaniz gerekiyor?
Bu sefer isin kolayina kactim: Bütün cekilisimi Rafflecopter düzenleyecek. Ben hic ugrasmayacagim, ki zaten ugrasacak pek vaktim yok, üniversitenin yeni dönemi basladi bile.
Tek yapmaniz gereken su

 

Hiç yorum yok: