21 Nisan 2013 Pazar

~~hgk günlükleri~~: ★ PEMBE ÇEKİLİŞ ★

~~hgk günlükleri~~: ★ PEMBE ÇEKİLİŞ ★:

★ PEMBE ÇEKİLİŞ ★

Doğum günüm Nisan'da olunca kutlayacak çok şey var.Yılın en güzel günleri. Bende sizler için bu günleri biraz daha güzelleştirmek istedim. Hediye alıp verme konusunda ki açlığım asla bitmez doyamam hediyeleşmeye herhalde. :)


Blogu zaten hediyeleşme etkinliklerine katılmak, hediyeler dağıtmak ve izleyicilerimle hayatımı paylaşmak için açmıştım. Madem doğum günüm bende çekiliş yapayım dedim. Baktım elimde neler var diye. İçindeki her şeyin pembe olmasından dolayıdır isminin pembe çekiliş olması. Aniden karar verilerek yapılan bir çekiliş olduğundan içerik biraz az kusura bakmayın ama sık sık çekiliş yapacağım inşallah. :)

Bu kızcağız ne mi hediye ediyor?
-Oriflame The Babes EDT
-Oriflame Floral Collection El Kremi
-Oriflame Discover China Sabun

Katılmak isteyenlerin izleyicim olması ve mail adresleriyle birlikte yorum bırakmaları yeterli.

Ancak;
Blogunda paylaşım yapanlar için +2 hak.
Facebook'da takibe alıp paylaşım yapanlar +1 hak kazanacaklardır.

Paylaşım yapılan linkleri yoruma eklemeyi unutmayınız. Gönderim ücreti bana ait. Türkiye içinde geçerlidir.

Son katılım tarihi 30 NİSAN ve çekiliş sonucunun açıklanma tarihi 1 MAYIS  !!!

Hiç yorum yok: