21 Nisan 2013 Pazar

rengarenkyakamoz blog tanıtımı

rengarenkyakamoz' dan rengarenk çekiliş !


Ne zamandır bi çekiliş düzenlemek istiyodum. Ama çok insana ulaşamam diye tereddüt ediyodum ki hala da öyle aslında ama artık çok istedim, Oriflame kargom da gelmişken ondan da bir şeyler koyarsam tatlı bi kutu olur dedim :) rengarenkyakamoz benim için birsürü şey demek, sizler için en azından bir şeyler ifade etsin, en azından okuma isteğiniz olsun istiyorum, bu sayede biraz tanınırım belki dedim. Ben çok çekilişe katıldım ama hiiç şanslı değilmişim bu konuda bunu gördüm, o zaman ben birini güldüreyim dedim, doldurdum kutunun içini :)

Kutunun içinde olanlar;

* Essentials 3ü 1arada yüz yıkama jeli
* Essentials yüz kremi
* Pure Nature elmalı yüz temizleme jeli
* Watsons Susam Sokağı el kremi
* Delicacy böğürtlenli sabun
* Dalan zeytinyağlı çanta boy el kremi
* Essentials pamuk yüz maskesi
* Wonder lash siyah-mor maskara
* Oriflame mor likid göz farı
* Gabrini Matte M 04 mat bordo oje
* Eyfel kuleli not defteri
* Minik pembe havlu
* Mor kokulu çorap
* Çanta için minik not defteri
* Pespembe orta boy bambulu kutu
* Kokulu peçeteler, renkli zarflar, lolipoplar... aklıma gelen, gözüme çarpan bişey olursa da ekleme yaparım.

Kazanan izleyicime önceki postlarda da görebileceğiniz ellerimle yaptığım ayraçlardan hediye edeceğim. Ama ayracı kişiye özel yapacağım için şuan bi görsel koyamadım. Çekiliş sonucu açıklanınca onu da herkes görebilecek :)

Çekilişe katılım şartları;

Hiç yorum yok: